Pagina's

zondag 26 oktober 2014

Thee

Oke de titel zegt het al, dit artikel gaat over thee.
Ik hou van thee! Het is een van mijn lievelings drinken, mijn lievelings drinken is water. Omdat ik het gewoon heel lekker vind en het is gezond. Want als je dorst hebt, echt dorst, dan vind ik dat alleen water helpt :) Maar, thee vind ik dus ook heel lekker en omdat de winter er alweer snel aankomt vertel ik jullie wat dingen over thee en van welke soorten ik van hou!

Okay, mijn lievelingsthee is Rooibos thee, maar alleen die van Pickwick. Dat klinkt misschien raar maar daar hebben ze iets van honing door gedaan wat het gewoon zo veel lekkerder maakt dan rooibos thee van andere merken!


Dit is het zakje. En dit is dus mijn nummer 1 lievelingsthee! Ik doe er geen suiker door omdat ik dat niet lekker vind, eigenlijk doe ik er niks door, soms een beetje koud water of honing en dat is het. Nu ik dit schrijf drink ik deze thee, ik had een kopje gezet voor de foto en omdat ik last van mijn keel heb. Nu zit er dus ook extra honing door voor mijn keel.

Een andere thee die ik erg lekker vind is de infusion-herbal Marocco van Lipton. Deze smaakt heel kruidig maar niet te en dat vind ik ook erg lekker.





Het zakje is driehoekig en deze smaak moet je echt een keer proberen! Ik denk niet dat deze thee zo lekker smaakt met honing omdat die dus heel kruidig is.

Dan de laatste thee die ook zeker een favoriet is, is de Sleepytime herbal thee.


Deze maakt je een beetje slaperig en is dus super geschikt om te drinken voor het slapen gaan, ook deze smaakt weer kruidig maar iets minder scherp dan de Marocco thee. 



Dit is mijn thee hoekje op m'n kamer, hier heb ik een waterkoker staan waar ik dan soms thee maak en onder het tafeltje staat een doosje met thee erin.

Nu jullie een beetje een idee hebben wat mijn lievelingsthee is heb ik nog een paar weetjes:

- Thee voorkomt sommige ziektes
- Jaarlijks wordt er meer dan 3.400.000 ton thee geproduceerd 
- Thee kan vieze geurtjes weg halen, je kan dus een thee zakje in je schoen leggen!

Bedankt voor het lezen en vergeet niet hieronder jou lievelingsthee achter te laten. 

xxx Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten