Pagina's

donderdag 30 oktober 2014

Loavies

Een weekje geleden heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop Loavies. Deze webshop verkoopt onder andere kleding, schoenen, sieraden & tassen. Voor €75,- mocht ik wat leuke dingen uit kiezen, en dat heb ik dus ook gedaan!


Een tijdje geleden zag ik een heel leuk vest bij de H&M hangen, deze was een beetje huidskleur maar ik vond dat deze kleur niet zo goed bij mn huid paste, wat jammer was want het vest zelf was wel heel leuk. 

Nu heb ik het over van die super zachte fluffy vesten die ik tegenwoordig o-ver-al zie. Ik ben er eens op gaan letten en ook op mijn school had 1 op de 10 meiden wel zo'n vest aan. Nu wil ik niet hetzelfde gaan dragen als alles en iedereen, maar hey, ik had hem al besteld.



Dit is het vest! En zeg nou zelf, OMG. Ik ben er zo blij mee! Deze foto's zijn van Loavies, en zoals er naast al stond is dit vest ideaal als tussen jasje maar als het kouder word ook zeker als vest.

Ik heb hem in maat M besteld omdat maat S op was maar ook gewoon omdat het bij zulke vesten altijd wel leuk is dat ze een beetje oversized vallen. De kwaliteit van het vest voelt heel goed, hij is lekker zacht en gevoerd. Er zitten ook een soort van schuif knoopjes in waardoor je hem dicht kan maken. Kortom weet ik zeker dat dit vest deze winter de kast niet meer in komt!

Als je de prijzen van de genoemde spullen in dit artikel wilt weten moet je even op de webshop zelf kijken! 



Dit is het 2e item wat ik uitgekozen heb, een peplum top. Toen ik een keer de vraag kreeg wat mijn lievelingskledingstuk was kon ik niet kiezen maar ik was helemaal vergeten dat dat peplum tops waren, DUH. 

Ik hou van peplum tops omdat ze door dat ze aan de onderkant weid uit lopen je er slanker uit laten zien en wie wilt dat nou niet? Ik had al een witte van de F21 maar die was zonder mouwen, deze zwarte is met lange mouwen en zwart is altijd goed.

Zoals je kan zien heeft die aan de bovenkant ook een randje kant, dit zorgt ervoor dat die net iets minder saai is. De maten van deze top vallen klein, dat is meestal zo bij peplums door het materiaal waar ze van gemaakt zijn, dus hou daar rekening mee als je deze wilt bestellen.

Deze top ligt nu al klaar over m'n stoel om morgen te gaan dragen!



Het laatste item wat ik heb uitgekozen is deze ring. Ik wou gaan betalen maar zag dat ik om een of andere reden nog 10% korting kreeg dus ik dacht YAY, en ben voor deze mooi zilver kleurige ring gegaan.

Ik had nog niet zo veel ringen en deze is eigenlijk best wel een statement en past bij elke outfit.

Als je deze spulletjes nog iets beter wilt bekijken kan je hier mijn unboxing filmpje kijken:



Klik hier om naar de website van Loavies te gaan. En bedankt voor het lezen! xx Nina


2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke items heb je uitgekozen. En wat lief dat je voor zoveel geld spulletjes mocht uitkiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je ook een video plaatsen waarin je laat zien hoe je een blog maakt?

    BeantwoordenVerwijderen