Pagina's

woensdag 9 juli 2014

Review Max & More CC cream

Vandaag ga ik de Max & More CC cream voor jullie reviewen, zoals jullie weten is Max & More het make up merk van de action en sinds kort hebben hun ook een CC cream in het assortiment. Zelf was ik er heel benieuwd naar omdat deze heel goedkoop is en als die dan ook nog goed is is het hellemaal leuk! 




Hij kost €1,39 en in de verpakking ziet hij er zo uit:



Op de achterkant staat een beschrijving over waar de cream voor zorgt:


Max & More CC (Color Correcting) cream is een combinatie van een dagcreme en een foundation. De all-in-1 technologie van deze CC cream matteert, hydrateert, vervaagt poriën en imperfecties en beschermt tegen de zon.

Als ik hem uit de verpakking haalt ziet de tube er best luxe uit, het is matt met een draaidop:



Ik heb hem trouwens in de kleur 'Fair' genomen, ze hadden twee kleuren (Fair en Medium) en dit was de lichtste. Ik neem vaak bij foundations de lichtste of de een na lichtste kleur en omdat deze maar twee kleuren had dus ook.

Op de achterkant van de tube staan de ingrediënten:



Zo ziet de CC cream er uit als ik een beetje op mijn hand neem en vervolgens uit smeer:



Hij ziet er veel te licht uit maar toen ik het goed had uitgeblend was de kleur eigenlijk precies goed.

Dit is mijn gezicht zonder foundation en zonder overige make up:


Close up:


Vervolgens is dit mijn gezicht met 1 laagje van de Max & More CC cream:


Close up:


Ondanks dat die niet heel mijn huid egaal maakt en alle onzuiverheden bedekt zie je toch duidelijk dat mijn huid minder rood is. De crème voelt heel waterig aan ook toen ik hem aanbracht voelde het alsof er niks op mijn gezicht zat. Dit vind ik wel een voordeel vooral voor in de zomer als je zo min mogelijk op je huid wilt maar toch een lichte dekking. Hij belooft je gezicht matt te maken, dat doet die zeker maar om alle glans weg te halen moet je er nog wel met een poeder over heen. Ook zegt die dat die je poriën verkleint, daar merk ik eigenlijk niks van.

Dit is mijn gezicht met ook andere make up en de CC cream:



(Hier draag ik: Hema wenkbrauw potloodje, Max Factor mascara, Labello lippenbalsem, Essence Compact powder, Essence oogpotlood en de Max & More CC cream).

Ik geef deze CC cream een 7, misschien wel een 7,5 omdat die er gewoon heel mooi en natuurlijk uit ziet, mijn huid mooi matt maakt en omdat de roodheid totaal verdwijnt.
Ik ga hem zeker in de zomer vaak gebruiken omdat je hem totaal niet voelt zitten. Ook de prijs is lekker goedkoop.

Cijfer: 7,5
Prijs: €1,39
Te koop bij: de Action
Plus punten: Mooie dekking, voelt hem niet zitten en maakt je huid mooi matt.
Min punten: Verkleint de poriën niet, en bedekt niet alle onzuiverheden.


9 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een fijne review! Ik ben er heel erg benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een blog bent gestart! Ik volg je al erg lang op YouTube.
    Lots of love,
    Mehrbod
    Beautyfashionandme.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog !

    Liefs mij x

    Mylifeasfanta.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is vandaag al de derde review die ik van de CC-cream lees, en eigenlijk zijn ze allemaal 50/50. Ben er nu wel benieuwd naar eigenlijk. Er staan wat kleine grammatica- en spellingsfoutjes in de tekst (hellemaal -> helemaal, hebben hun -> hebben zij) maar dat neem ik maar voor lief.

    Welkom in blogland!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog Nina!
    Wil je ook eens kijken op mijn blog?

    Welkom in blogland en veel plezier met artikelen schrijven!

    xxxx Kaitlyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Einderlijk een blog love it❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke review :) Ik volg je al langer op youtube en het is leuk om te zien dat je nu ook een blog hebt. Er zitten een paar kleine foutjes in je artikel maar dat maakt helemaal niet uit. Welkom in de beauty blog wereldje en keep going :)
    Kusjes :)

    BeantwoordenVerwijderen