Pagina's

dinsdag 22 juli 2014

Review Essence Metal Glam Eyeshadow

Hoi allemaal! Vandaag heb ik een review voor jullie van een prachtige oogschaduw van Essence. Normaal draag ik niet veel oogschaduw maar sinds kort ben ik verschillende bruine oogschaduw tinten aan het uitproberen. Toen ik vandaag in de Kruidvat liep zag ik een prachtige bruin goud achtige oogschaduw kleur dat barste van de glitters.

Ik was er zo benieuwd naar dat ik hem mee nam.


Dit is hem, hij kost 2 euro 59, en de kleur is: 02 Coffee to glow.
Wat meer informatie staat op de achterkant van het product.


Er staat ook op dat de oogschaduw 'long lasting' is en dat die dus lang zou moeten blijven zitten, ik ben benieuwd! De verpakking vind ik er heel goed uit zien. Gewoon doorzichtig met een zilver randje, en het oogt niet te goedkoop. Maarja, hoe goed de verpakking er ook uit ziet, dat zegt nog niks over het product.


Als ik de oogschaduw open ziet het er zo uit. Prachtig! Ik hoop echt dat als ik hem swatch, het pigment net zo goed is!


Dit is een swatch, eigenlijk valt het me best tegen. Ik had meer verwacht maar dat is niet erg. De glitters blijven iedergeval goed zichtbaar en als je 2 laagjes aan brengt krijg je het mooiste effect.
Nadat ik een swatch had gemaakt zat er een donker bruine vlek in mijn oogschaduw.


Ik hoop natuurlijk niet dat de glitters na de bovenste laag niet meer terug komen en dat is gelukkig ook niet zo. Als ik een tweede swatch maak is de kleur iets donkerder maar met een even hoeveelheid glitters.

Ik ben heel blij dat ik deze oogschaduw heb gekocht. Ik vind de glitters prachtig en ben blij dat er ook zo veel inzitten. Wel is het pigment niet de beste, maar als je 2 laagjes aan brengt kan het makkelijk. Als cijfer geef ik een 8, puur omdat ik de glitters zo mooi vind, de verpakking er mooi uitziet en de prijs niet te duur is.

Bedankt voor het lezen xxx Nina




9 opmerkingen:

  1. Super mooie oogschaduw nien! Hebben ze ook andere kleurtjes, zoals bijvoorbeeld blauw? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooiee oogschaduw.
    Ik heb een andere kleur maar die is helaas ook zo alleen die heeft dus ook glitters maar dat is wel maar één laag glitter. verder niets :(. ik denk dat ik toch maar ga kijken voor die jij hebt! Dankjewel voor review.
    btw. je maakt SUUPPEERR leuke filmpjes
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoii je moet ook eens kijken bij DA eigen merk die heeft ook wel een van dat soort oogschaduuw
      groetjes mirte

      Verwijderen
  3. Heel mooi kleurtje, ik had wel verwacht dat er wat meer kleur vanaf zou komen. Toch een hele goede review!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi! ik heb een roze en ik vind hem super mooi! ik het zonde om hem te gebruiken maar ik ga hem wel gebruiken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi nina wil je een keer een filmpje maken over hoe je een mooie nude oogschaduuw look kan maken die niet te heftig is want ik vind het vaak moeilijk om het niet te te maken je weet vast wat ik bedoel
    xx mirte

    BeantwoordenVerwijderen