Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

☼ Outfit Of Today ☼

Vandaag is het een hele warme dag en ik ga zometeen ook lekker zwemmen! Maar eerst laat ik jullie mijn outfit even zien.
Met ongeveer 30 graden is het ideaal om naar het strand te gaan! Dat heb ik dus ook gedaan, en daar aangekomen heb ik wat zomerse ootd foto's gemaakt, ben je benieuwd naar wat ik vandaag droeg? Lees dan lekker verder.


Dit is mijn outfit! Lekker zomers zoals je al ziet, ik draag een short een croptop en heb geen schoenen aan, haha oeps. 


Dit is de croptop die ik draag even van dicht bij, zoals je ziet is die licht grijs met kleine donker grijze vlekjes, ik vind dit een heel leuk effect. De croptop komt van de Bershka en was volgens mij heel goedkoop! Iets van €6,-


Ook droeg ik een ketting, dat is deze statement. Hij is zilver en in de vorm van een heel groot blad, hij komt van trendyneeds.nl en ik vind dat hij mijn outfit net iets minder saai maakt.



Dan het shortje van dichtbij, zoals je ziet is het een losvallend model wat super lekker is voor in de zomer. Het heeft allemaal kleine madeliefjes en het komt van de Primark.


Ondanks dat ik op de eerste foto geen schoenen droeg laat ik toch even zien welke schoenen ik deze dag droeg. Het zijn deze zwarte ballerina's van de van Haren. Ze zijn gewoon heel makkelijk en het geeft je outfit net iets meer dan als je slippers zou dragen.

Dit was eigenlijk alweer mijn outfit, maar blijkbaar had ik zin om wat voor jullie in het zand te schrijven dus dat krijg je nu te zien:


Whahah, hier was ik aan het schrijven alleen kan je het bijna niet lezen.


Tadaa! Dit is het geworden 'Follow me on Bloglovin'.
Bloglovin is een site waarmee je allemaal blogs kan volgen en als er dan een nieuw artikel is op bijvoorbeeld mijn blog weet je dat gelijk en kun je het gelijk lezen!
Naast de geschreven artikelen op mijn site aan de rechter kant staat een knop waarmee je mij kan volgen! Ik zou het heel leuk vinden.

Maar goed, dit was dus de outfit die ik vandaag droeg, en ik hoop dat jullie zulken artikelen leuk vinden. Laat me het maar weten als jullie dit vaker willen zien!

xxx Nina



8 opmerkingen:

  1. Leuke outfit :) Maar hier heeft het nog gisteravond gestormd haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! En leuk dat je een blog hebt! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe outfit! Dat shortje is echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Coole outfit! Ik heb helaas geen figuur voor croptops, maar jouw staan ze super! Je bent best gegroeid vanaf je eerste filmpje naar nu. Keep going!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post!
    Kon ik maar croptops dragen.. -_-
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen