Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

Review Max&More Eyeshadow Palette

Toen ik gister in de Action liep viel dit palette me meteen op, het is super groot en heeft super veel verschillende kleuren! Ik was er zo benieuwd naar dat ik hem kocht om voor jullie te reviewen.


Hij zit verpakt in een mooi zwart matt doosje, dit ziet er best wel duur terwijl die maar €2,49 kost!


Op de achterkant vind je nog wat informatie en er staan ook andere versie's van dit palette op, bijvoorbeeld een met hele felle kleuren of een met groenere kleurtjes.



Dit is het doosje als je hem uit de verpakking haalt, hij voelt best licht maar ik vind hem er zo gaaf uit zien dat ik steeds benieuwder werd naar het pigment!


Op de achterkant vind je nog wat informatie over de ingrediƫnten.



En dit is het palette, er zitten super veel verschillende nude kleurtjes in en dit zou echt het perfecte palette kunnen zijn als het pigment tenminste goed is.


Dit zijn een aantal schwatches die ik heb gemaakt, ik vind jammer genoeg het pigment niet heel goed. Je ziet het bijna niet als je het aanbrengt en moet er zeker wel 3x over heen gaan. Maar toen ik een ooglook wou maken en met een van m'n eigen kwasten wat oogschaduw op m'n oog aanbracht was die veel beter gepigmenteerd! Daar ben ik dus heel blij mee.

Ik raad je dit palette zeker aan behalve als je echt hele bijzondere ooglooks wilt maken zou ik hem niet kopen want daarvoor is het pigment iets te slecht. Maar als je net begint met oogschaduw zit in dit palette alles wat je nodig hebt!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt zo een mooi palette. Echt perfecte draagbare kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig heb ik precies hetzelfde pallete ik was er ook erg benieuwd naar maarja zoals je al zegt is die niet zo heeel goed kwa pigment maar je kan er wel mee door vind ik ! Het is nog steeds 1 van mijn lievelings palletjes

    BeantwoordenVerwijderen