Pagina's

vrijdag 21 november 2014

Waar willen jullie een review van?

Hoi allemaal! Ik heb een aantal leuke producten, deze heb ik al een tijdje maar ik dacht misschien willen jullie er een review van? Dus kiezen jullie maar waarvan jullie een review willen!

Zouden jullie een review willen lezen van deze douchegel? Het is er een van de Douglass met Lemons & Limes.


Of zouden jullie liever een battle willen lezen van deze 2 Catrice foundations? Ik test ze dan allebei en vertel welke beter is en waarom.


Je kan ook kiezen voor een review van deze Rocket Volum' Express mascara van Maybelline.


Of van de Revlon Baby Stick.


Misschien willen jullie wel liever een review van Baby Lips? Maar dit weet ik niet zeker omdat Baby Lips natuurlijk al best lang bestaan en er al heel veel reviews over geschreven zijn.


Als laatste kunnen jullie ook kiezen voor een review van deze Body Lotion van Victoria's Secret.

Laat het me maar weten! Je kan er natuurlijk ook meerdere kiezen, alvast bedankt voor het reageren.

xxx Nina

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je blog heel leuk. Zou je misschien een reactie op mijn blog willen achterlaten. met wat tips en andere dingen... gewoon wat je er van vind en tips . mijn blog is www.modetips-enzo.blogspot.nl XXXXX Ik zou geen tips meer weten voor jou haha zo goed XX OH JA EN EEN REVIEW VAN FOUNDATIONS ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het liefst zou ik de babylips review zien.

    -xxx- Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeey Niena. Doe een review van Etude House! Etude House is beter dan alle andere merken die ik heb geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. doe er twee bv baby lips want ik zoek er goede en en founditions zoiets ongeveer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. doe er twee bv baby lips want ik zoek er goede en en founditions zoiets ongeveer

    BeantwoordenVerwijderen