Pagina's

donderdag 13 november 2014

Vragen

In dit artikel beantwoord ik veel gestelde vragen! Dus niet de vragen van wat is je favo make-up product, maar de meer serieuzere vragen.


Hier komen de vragen:


1: Hoe oud ben je? Ik ben 15, ik ben geboren op 5 juli 1999

2: In welke klas zit je? Ik zit nu in de 4e klas (geen examen jaar, dat is de 5e)

3: Welk niveau doe je? Havo, daarom is de 5e pas examen jaar.

4: Wanneer ben je begonnen met youtube? 4 Juli 2013, yep, 1 dag voor m'n verjaardag!

5: Waarmee bewerk je? Meestal iMovie en soms Final Cut Pro (probeer versie)

6: Met welke camera film je? Ik film met de 'Sony Corp DSC-WX80'.

7: Welk statief gebruik je? Ik gebruik er een van Konig de kn-trip-od40.

8: Krijg je kleedgeld of zakgeld? Ja, allebei!

9: Heb je broers/zussen? 1 broertje, Joost.

10: Hoe lang ben je? Nu ben ik 1,70 m.

Dit waren de 10 meest gestelde vragen, bedankt voor het lezen!

xxx Nina

5 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat het wel wat uitgebreider zal zijn! Maar dus niet, Ik heb een tip voor je x :) Maak bijvoorbeeld zo'n artikel Maar dan uitgebreider ! ❤️ Xxx Steffi niet verkeerd opvatten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je blog heel leuk. Zou je misschien een reactie op mijn blog willen achterlaten. met wat tips en andere dingen... gewoon wat je er van vind en tips . mijn blog is www.modetips-enzo.blogspot.nl XXXXX Ik zou geen tips meer weten voor jou haha zo goed XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey op welke school zit je want volgens mij herken ik de buurt in je vlogs is het in alphen a/d rijn? x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke macbook heb je en waar heb je hem gekocht

    BeantwoordenVerwijderen