Pagina's

dinsdag 30 september 2014

Review Herome Nail Hardener Strong

Vandaag ga ik de Herome Nail Hardener Strong nagellak voor jullie reviewen omdat ik hem nu al ongeveer 3 weken gebruik en er dus goed over kan schrijven.


Aan de boven kant van een Herome nagellakje zit altijd zo'n dingetje om je nagelriemen terug te duwen, zelf gebruik ik dit nooit en deze is ook wel erg hard.


Oke, deze Herome nagellak belooft je nagels sterker te maken, je moet het nagellakje 3x per dag opnieuw op doen en dan zou je binnen een maand sterkere nagels hebben. Zelf vind ik 3x per dag nagellak opdoen, en dan weer verwijderen met remover, weer nagellak opdoen enz. Een beetje te lang duren en het lijkt me ook niet zo goed voor je nagels.

Hier wat informatie op de achterkant van het flesje:



Wat ik heb gedaan is ik heb de 1e dag mijn nagels goed schoongemaakt met remover.


Ik gebruikte deze van de kruidvat.


Daarna heb ik mijn nagels in een mooie en goede vorm geveild zodat ik dit later niet meer hoefde te doen. Toen wasde ik mijn handen en bracht ik 1 laagje van de lak aan. Dit liet ik goed drogen en in de middag bracht ik nog een laagje aan. Na ongeveer 2 dagen was het er zo goed als af gegaan, de restjes verwijderde ik met remover en bracht weer 2 lakjes van de lak aan. 


Dit heb ik ongeveer 3 weken gedaan, soms sloeg ik ook wel eens een paar dagen over maar nu merk ik echt dat mijn nagels een stuk sterker en langer zijn geworden! Als ik ze probeer te buigen gaat dit veel moeilijker en doordat ze zo sterk zijn breken ze ook minder snel af en kunnen mijn nagels dus langer groeien wat ook is gebeurt, mijn nagels zijn nu een stuk langer waar ik hel blij mee ben!



Ik ben heel enthousiast over deze nagellak, hij is ook gewoon mooi doorzichtig maar laat wel een mooi glansje achter! De prijs is wel iets duurder, hij kost namelijk €12,95 maar ik vind het dit zeker waard. Als je elke dag trouw 3 laagjes aan brengt kan je er een maand mee doen.

En als cijfer geef ik het een 8,5 omdat ik na 3 weken zeker langere, sterkere en mooiere nagels heb! De prijs is wel een beetje duur daarom geef ik geen 9 of 10.

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat je er wat aan gehad hebt.

xxx Nina

1 opmerking: