Pagina's

zondag 14 september 2014

♪ Music ♪

Vandaag ga ik het met jullie hebben over liedjes die ik leuk vind op dit moment! Ik schrijf dit iets eerder dan dat je dit leest dus het kan ondertussen verandert zijn maar dat denk ik niet. Zoals jullie misschien al weten heb ik een macbook waar dus iTunes op staat, en op iTunes heb ik alle liedjes gezet die ik leuk vind en daarvan vertel ik jullie de aller leukste!

Oke, ik open iTunes en zoek wat leuke liedjes uit!


Voor de liedjes die ik vaak luister heb ik een apart mapje genaamd '∞My Music∞' gemaakt. De andere liedjes die niet in dat mapje staan gebruik ik vaak voor youtube filmpjes.


Ik heb nu in totaal 29 liedjes op mijn iTunes staan, niet zo veel maar dat komt omdat ik deze laptop pas heb.


Dit zijn de liedjes. Natuurlijk staan boven aan alle liedjes van 'My Everything' van Ariana Grande.
En als je me zou vragen wat mijn alltime fave song is zijn dat ALLE liedjes van Ariana, ik hou gewoon van haar stem en ik hou van alle liedjes op 'My Everything' WAUW, je moet ze gewoon luisteren ;)

Verder vind ik het liedje 'Shower' van Becky G heel leuk, heel vrolijk vooral.

Er staat ook een cover tussen mijn liedjes, dat is Chandelier - Sia (Cover by Jasmine Thompson).
Ik vind deze versie veel mooier dan het gewone liedje en haar stem is zoo mooi hoog!

Toen ik het liedje Family of the Year - Hero voor het eerst op de radio hoorde was ik heeeeel lang op zoek naar hoe dit liedje heette, en toen opeens hoorde ik een stukje van dit liedje op de tv en ik schreef gelijk een zin van dit liedje op en zocht hem op, nu staat die dus tussen mijn muziek en ik vind hem ook heel leuk.

En een liedje om lekker op te dansen is Chiddy Bang - There is no one like me. Dit liedje heb ik al een keer in een filmpje gebruikt en het is gewoon heel vrolijk. Ik denk dat ik hem over een paar weken niet zo leuk meer vind omdat ik het nu al zo vaak geluisterd heb.

Het laatste liedje wat ik even benoem is Zella Day - East of Eden. Dit liedje heb ik gehoord in een video van Bethany Mota en sindsdien luister ik het best vaak, vooral het refrein vind ik gaaf!

Als je verder nog leuke liedjes wilt weten kun je gewoon op de foto hierboven tussen mijn muziek kijken :) En dan was dit alweer het artikel, als jullie zo'n artikel nog eens willen laat het me maar weten! En vergeet natuurlijk niet jou lievelingsliedje hieronder achter te laten!

xxx Nina

4 opmerkingen: