Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Kaarsen met sieraden!

Kaarsen waar sieraden in verstopt zitten klinkt toch super leuk? De webshop Jewel Candle verkoopt deze kaarsen, het klinkt natuurlijk super cool, kaarsen die je even moet branden en dat er dan als verassing een sieraad te voor schijn komt! Maar... wat voor kaarsen verkopen ze dan? En zijn de sieraden dan niet beschadigd? Dat en nog veel meer lees je in dit artikel.

Ik mocht 2 kaarsen uitkiezen, en ben gegaan voor de Fruity Watermelon en de Sweet Cupcake. Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van een watermeloen kaars dus dit sprak me wel aan. De watermeloen kaars was iets kleiner en hier zaten oorbellen in, de cupcake kaars was iets groter en hier in zat een ring.


De grote kaars kost €29,95 en heeft 120 branduren, de kleine kost €19,95 en heeft 60 branduren, je kan er lekker lang mee doen dus!

Ik was vooral benieuwd naar hoe ze de sieraden er nou in hadden gedaan, door het glas zag ik al een klein stukje aluminium folie en toen ik de kaars lang genoeg had gebrand (5 uur) kon ik het er uit halen. Het zat super goed verpakt, eerst dus in folie en toen nog in een zakje en de oorbellen kwamen er hellemaal schoon uit!

Ze zijn echt super mooi! En ze kunnen een waarde hebben van €10 - €250.


Het is een soort oranje steentje met hele mooie glitters. 

Ik ben heel enthousiast over deze kaarsen en webshop, de kaarsen zijn van goede kwaliteit in een mooie pot en met lekkere geur, ook de sieraden zijn super mooi. Ik zou het vooral leuk vinden om als cadeautje te geven of te krijgen. En speciaal voor jullie is er nu een kortingscode van 20% tot 2 november 2014! De code is 'nina4mode10' en als je die invult ontvang je dus 20% korting.

Kijk hier ook mijn unboxing filmpje:



3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaarsen! Ik ben echt gek op kaarsen, maar dit is echt nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry het trekt mij niet echt aan om dit te kopen . als ik een sieraad wil kopen hoef ik er geen kaars bij en ander som.

    BeantwoordenVerwijderen