Pagina's

donderdag 14 augustus 2014

Review W7 Rock 'N' Roll Eyeshadow

Laatst kwam ik in de Big Bazar en zag ik allemaal merken waarvan ik niet wist dat ze het verkochten. Ik wist natuurlijk wel dat ze merken zoals Rimmel, Maybeline en CK verkochten voor een goedkoop prijsje, maar tot mijn grootte verbazing zag ik nu ook merken zoals W7, Revlon en OPI liggen!

Ik was al lang opzoek naar goede pigment oogschaduws, dat zijn oogschaduws maar dan in een losse poeder en die geven een hele mooie kleur af. Bij de BigBazar zag ik ze staan van het merk W7, een merk dat je niet vaak tegen komt maar wel steeds populairder wordt. Ze kosten maar 1 euro per potje en normaal is dat volgens mij iets rond de 3 euro! Ik nam 6 kleuren mee.




Dit zijn ze, ik zal hier onder de kleuren vernoemen:

1= Sixpence
2= Bronze Age
3= Tuppence
4= Stonehenge
5= Pink Paradise
6= Coral Sand

Je brengt ze aan met een roller, dit vind ik zelf wel fijn, zo komt er niet te veel in een keer uit.


Over het pigment ben ik heel enthousiast, de kleuren zijn zo helder en goed gepigmenteert! 
Hieronder zie je de kleuren geswatcht, de kleuren zijn weer hetzelfde van links naar rechts.


Ik denk dat deze foto al genoeg zegt, ze zijn prachtig! Wel zitten er heel veel glitters in, daar moet je van houden. Hier een closeup van het zwarte potje, Sixpence.


Gewoon een heel basic potje, niet te druk maar de naam en het logo staat er wel heel mooi en duidelijk op. De dop is gewoon basic zwart met een draai systeem.
Op de achterkant staat niet heel veel.


Je kan het misschien niet heel duidelijk zien maar er staat een lijstje van ingrediƫnten en de naam van de oogschaduw.

Ik zal nog even een foto van de swatches in flits licht laten zien.


Hier zie je het wat beter. Ik weet eigenlijk niet wat ik er verder nog over moet zeggen, het pigment is geweldig, de kleuren zijn prachtig en er zijn ook veel verschillende kleuren, volgens mij waren er 8 verschillende. Mijn favoriet is Pink Paradise omdat die gewoon heel licht is met veel mooie glitters. Ik geef deze oogschaduws een 9,5. En de prijs is ook nog maar eens €0,99 per stuk!

Bedankt voor het lezen! xxx Nina


6 opmerkingen: