Pagina's

zaterdag 23 augustus 2014

Face Of Today

Hey allemaal! Vandaag heb ik een 'Face Of Today' voor jullie, ik laat dus mijn 'gezicht van vandaag' zien. Je ziet hoe mijn makeup er vandaag uit ziet en welke producten ik draag. Zo zie ik er vandaag uit:

Het is eigenlijk heel simpel en basic, maar toch vond ik het leuk om aan jullie te vertellen.

We beginnen bij de basis. Ik heb er vandaag voor gekozen om geen primer of dagcreme te dragen omdat ik het gewoon niet nodig vond. Als foundation heb ik er 2 van Rimmel London met elkaar gemixd om de goede kleur te krijgen.


Haha, oke, ze zien er misschien een beetje vies uit maar goed. Het zijn dus de nummertjes 100 Ivory en 010 Light Porcelain van de Stay Matte foundation.
Nummer 010 is niet in Nederland te koop maar ik heb hem voor €10,- besteld op Amazon.co.uk
Nummer 100 is gewoon te koop in de Kruidvat of Etos.

Vervolgens besloot ik ook om concealer over te slaan en m'n gezicht gelijk af te poederen.
Dit deed ik met de Essence all about matt fixing compact powder.


Dit is een hele fijne witte poeder die je bijna niet ziet zitten, maar die je gezicht toch mooi matt maakt en er voor zorgt dat je makeup langer blijft zitten. Deze bracht ik trouwens aan met een poeder kwast van de Hema.

Toen ging ik verder met een facial spray van Evian, dit is gewoon lekker verfrissend en zorgt ervoor dat je gezicht niet zo poederig is.


Ik vind deze spray's geweldig! Ze zijn te koop bij de parfumerie.

Dan verder op de ogen. Eerst natuurlijk een primer, deze is van Benefit.


Dit zorgt ervoor dat je de oogschaduw makkelijker kan aanbrengen en natuurlijk dat die langer blijft zitten. Als oogschaduw gebruikte ik vandaag wat neutrale kleuren uit het Naked Basics Palette.


Ik vind dit echt een heel fijn palette. Ik gebruikte Faint over heel mijn ooglid, toen Crave voor in de creas en als laatste Foxy om te higlighten.


Toen was het natuurlijk tijd voor mascara, dit is de Masterpiece MAX van Maxfactor, gewoon simpel, maar toch fijn.


Hierna vulde ik mijn wenkbrauwen in met een Kit van de Hema. Ik vind dat je makeup look echt niet compleet is zonder mooie wenkbrauwen, dan is het gewoon voor mijn gevoel niet af.


Ik sloot af met een mooie rood/roze lipgloss van Essence. Het is een XXXL Shine lipgloss, heel glanzend dus!



Dit was mijn makeup van vandaag! Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden en als jullie vaker willen weten wat ik op een dag draag, laat het me dan zeker weten. 

xxx Nina

6 opmerkingen: